sista Passet innan ett nytt år dyker fram! "Torsdag"

 

Pappa följde med mig till gymmet idag, trodde aldrig att han skulle orka vakna så tidigt! Eller a ganska så tidigt jag gick upp kl 07:45 hehe för att hinna piggna till lite innan gympasset.

Annars brukar jag ha svårt att träna tidiga pass.. men ibland måste man ju det.. det är ju snart ett Nytt År  och jag ville gärna hinna gymma!:) hehe sista gympasset på året J ska försöka köra imorgon också! Har några muskler kvar att träna + att jag hade tänkt köra ett till ryggpass på Lördag! Hoppas inte bara man är död efter idag natt! Hahah

I alla fall jag orkade inte käka frukost.. har lite svårt att träna med mätt mage! Så jag fixade till en shake! Ungefär 70g protein + 20g snabba kolhydrater, det funkade faktiskt!:) hehe

+ så testade jag lite prestation höjnings preparat som jag fick av Robert!:) funkade bra… gick o pumpa hårt idag.. vi körde Ben + Bakrelår + vader   och sen så körde vi bröst!  Igår körde jag mycket främre lår ju! Vissa människor tränar hela ben men jag gillar inte fast vissa av de övningarna tar på hela ben men sen så koncentrerar jag mig enbart på att köra en viss muskelgrupp! Man kör ju som man tycker är bäst!

Haha Pappa var helt död idag! Han fick kämpa hårt.! Men han är verkligen duktig , det är bra för honom att träna.. han behöver verkligen det! Annars börjar hans kagge att växa! Hahah

 

Mot slutet av passet så dök Levi min vän: ) hehe hoppas jag stavade ditt namn rätt , min vän!

Skit kul att träffa honom , verkligen .. det var ett rätt bra tag sen vi inte träffas.. han bor just nu i Uppsala där han studerar, så han är inte här i Stockholm så ofta.. Levi är en så trevlig vän, en super bra person! Uppskattar dig verkligen Amigo!

 Levis blogg: http://pazzion.soclog.se






Körde idag!

 

Ben

  1. Sittand Lårcurls
  2. Benpress
  3. Enbensvadpress
  4. vader på Benpress

 

Bröst

  1. Hantelpress på snedbänk
  2. Bänkpress på snedbänk
  3. Bänkpress på omvänd snedbänk
  4. Flyes i Pec-Deck

 

 

Super nice pass! Vi får se vad som händer senare ikväll: ) haha vad som helst kan hända!

 

 

Pappa!!

 
jag!!




Jag - gillar inte denna sorts av benpress maskin.. men snart börjar jag träna på SATS från och med den 4 januari! så då blir det benträning på riktiga maskiner!!!



Pappa!!


Jag- Levi hjälper :) hhee han är verkligen duktigt! kul o se dig mannen!
kram!



jag!


Pappa!


Levi Pojken!


Trevligt! sköt om dig haha! hoppas vi ses snart igen!







Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Levi

Haha tja man!

Jag stavar med ett enkelt 'v', och ej ett dubbelt 'w' ^^



Det var grymt att träffas igen! Jag får komma och hälsa på på SATS sen också;)



Och biffa på mig lite, jag känner mig alldeles för liten jämfört med hur jag såg ut i våras^^ haha



Min blogg har du ovanför, och min träningsdagbok har du här: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=139917



Lycka till med träningen och allt, det var sjukt roligt att träffa dig igen! Jag känner ingen så stabil som du, så fortsätt nu som du gjort innan så jag får stå längst fram vid scen och heja på i höst!



Mvh

Levi

2009-12-31 @ 13:37:07
URL: http://pazzion.soclog.se/p/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0