seg dag

Har knappt gjort något idag!Pappa ville att jag skulle följa med honom ut och gå, men det är så himla kallt, att jag håller mig hellre hemma, brukar alldrig gå ut och gå på vintern bara med fri vilja! jag hatar när det är kallt!
men om jag har en Vovve så kan jag gå flera km! men jag gör det för att jag vet att  vovven måste och vill ut! då offrar jag mig:) annars så fastnar jag på soffan framför datan och tv:) som idag!
skulle dra och träna lite med pappa på SATS! testa bara! kanske ska köpa kort där! till nästa år! bättre träningsredskap där än på Friskis som jag kör just nu! har ju inga pengar typ! annars skulle jag inte gyma där!
iallafall det vart ändå inge träning idag heller, pappa ville gå till jakan! o jag pallar inte röra mig utomhus långt tid!
så han gick ut, och jag låg kvar!:) haha o kolla tv!

åt super god lunch, kottlett + ris! super nice , mätt vart jag!  det var pappa som lagade så det var nice!

sen har jag inte så stora planer till senare, skulle kanke dra och vara med Anton o Leo, chillkväll,om det nu blir så! hahah har inga pengar heller:( så kan inte göra värsta planer! måste hitta ett jobb snart... så jag kan jobba helger iallafall och få lite inkomster! annars kommer jag ruttna här i min egna fattigdom! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0