SATS!! Söndag med pappa!

Pappa och jag drog till SATS för att prova köra ett pass där! när vi kom! så vart man ganska chockad av att de har så fint! och fräsht! och riktigt bra personal! redan efter vi kom in genom ytterdörren så fick jag en känsla av att jag äntligen skulle få köra ett biff pass! + att pappa kunde hjälpa till om jag behövde:) han körde faktiskt med mig!:) efter att han hade värmt upp på springbandet!:) medans jag värmde upp med att köra med låga vikter på maskinerna!och gick runt för att memorisera alla saker de har! det är riktigt fräsht på gymet! :) många speglar:) hahaha! och en sak som jag vart förälskad i det var benpressen äntligen får jag se en riktig ben press!
Pappa o jag började där! och snart så började vi att öka på vikter:) hehe för några år sen tog jag 530kg benpress..men sen så bytte jag ju gym o på friskis har de ingen riktig penpress maskin! och idag testade jag köra tungt och kom upp till 460kg! pappa tog kort:) haha! vi körde tufft innan också
vi började värma upp med 150 kg, sen så ökade vi till 200 då pallade inte pappa ta mer.. men jag fortsatte sen ökade jag upp till 350 och sen så till sist så 460 kg men jag vägar inte ta mer utan bälte runt midjan !
på varje körde vi 3x10! så gissa hur slut vi var efter ben!

iallafall super nöjd! att jag ska köpa kort där! nu kan jag verkligen nå upp till mina mål! men börjar träna på SATS efter denna månad!:)
har fortfarande kort på friskis!
en rolig sak hon från reseptionen kom upp sen och kolllade till oss! hon var super trevlig o kunde lite spanska!
efter vi hade kört i typ 2½ timma så kommer hon o säger.. eftersom du e boxare så ska ni testa boxpasset! hehe så det vart ett till pass haha på 1 timma! passet var rolig! pappa dog där att han efteråt inte kunde lyfta upp armarna! jag vart inte så död eftersom jag är van vid dödsträningar!
men bena var lite döda efter 460kg benpress! haha

iallafall super nöjd!


dagens pass:

1.Benpress
2.ryggdrag 3x10
3.rygg/latsdrag brett 3x10
4.rygg/latsdrag 90 grader tätt 3x10
5.rygg/latsdrag lutande bak 3x10
6. lite dipp 2x15
7.vader 5x10

+ stretching och pappa körde även situps

och sen så körde vi boxpasset!



lite bilder:


här provar pappa bara köra lite Biceps!



här maxar jag lite idag! vill försöka senare ta en 600kg men inte utan bälte o knäskydd mm.
dagens maxvikt 460 kg!


pappa kör ryggdrag! hehe biffen!:) han körde på förfullt!


jag!:) hehe



brett rygg/lats drag!   pappa!:)


jag:) hehe!



tätt rygg/lats drag 90 grader sittande..pappa kör



samma fast lutande bak! pappa


jag :)


:)


jag kör nu lutande rygg/lats drag! tätt hållning


pappa körde också en övning som hans sjukgymnast sa att han skulle göra han har ont i arm strålben muskeln!

denna muskel har han ont! många som får ont där! jag brukar få ibland men jag skiter i smärtan o den försvinner för en viss tid sen så återkommer den ibland!


sen streching! haha jag!:) kände mig lite stel idag!

sen tog jag inga bilder efter vi boxpasset pallade inte:9 haha pappa e död o sitter o nästan sover på soffan!
ska äta nu typ!



kram
//Cristian

Kommentarer
Postat av: Josephine

haha det är bara bra fan :D sj?

2009-12-20 @ 21:23:37
URL: http://jribbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0