roligt!

Vi fick besök av min kusse Cristian David och hans bäste vän David!:) båda asså shit vad du vuxit på sistonde! asså sskit långa!haha och vi alla här hemma är dvärgar:) haha jag som  annars är längst i familjen kunde verkligen inte konkurrera med de på längd!:) haha men på biffighet! haha då jävlar knäcker alla:) haha
Det var länge sen vi inte träffade de! sist var det i sommras! innan vi fick avliva min bus!
men men
det var super gott och vi åt en riktigt sen middag!
super god färsk lax! med potatis + ris och grönsaker!:) och så hade vi skit kul o pratade om gammla minnen!:) haha kollade sen gammla kort:) på när vi var små:) hahaa
Kanske ska vi fira julen med de! vi får se! annars kommer vi vara hemma.. o inte göra så mycket.. ska träna gym på morgonen! :) men sen vill man ju ha kul!
passar perfekt för min cristian david o familj har flyttat till Tyresö! hehe kommer va fett nice att se huset:) hehe
+ att lillen i den familjen fyller år! haha så då blir det en födelsedagsfirande jul! :) heheh
nice


jag ,Cristian David, Karla"syrran" , längst bort på höger sida Tamara, mamma,David och Pappa!:) + maassa god mat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0