promenad med Kaj! + Scott

Kaj och jag gick ut med lilla Scott! som är kajs lilla hund, Scott är så gullig vovve men en riktig liten ego! hehe hälsar inte ens !:) hehe fast han vet vem jag är! han ville bara ner till rastgården och leka med sin boll!
Kaj är en super bra vän till mig! han är en sån snäll person! en riktig bra kompis , verkligen! en vän som Kaj är en vän som man inte ser såå ofta!
han är en riktig Biff också. Han och jag tränade tillsammans hela tiden på gymet..förr... tills vi fick konstiga tider på skolan som gjorde det svårt för oss att träna samtidigt! men men .. vi tränar och ses ibland:) iallafall och på sommrarna så springer vi mycket tillsammans!:)
däremot Scott är en rikttig liten latis! som man måste tvinga för att gå ut och gå:) hehe men söt e han med sin långa morrhår!:) hehe


Kaj hehe ropar på Scott!:)


hehe Scott




kram

//Cristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0