Onsdag gym!!

Slutade sskolan fett tidigt! så jag väntade tills klockan vart 3! tillsammans med Mile! han skulle inte träna idag då han skulle plugga till provet imorgon! jag måste träna! så jag har lite svårt att hoppa över ett pass! det var lite seg i början! eftersom jag tränade ensam i typ halva passet tills Leo+ grabbarna kom!
fick köra benböjd själv! men fan fick köra på 100kg! vågar inte köra tyngre när jag är själv!" man vet alldrig vad osm kan hända! brukar alltid ha 2 st som hjälper iallafall! och gymet var tomt typ! nästa vecka hoppas jag Mile är med , då måste jag köra igen på 120-130 kg!
iallafall annars gick allt bra, är rätt nöjd med dagens pass!!:) hhehe,missade ju förra onsdags passet då jag mådde dåligt så jag hade inte kört tungt axelpass! haha idag brändes det som fan! hoppas jag inte får träningsverk! kommer säkert ha lite ont imorn! hehe
men det försvinner imorn! efter boxningspasset hahah!!

en rolig sak som hände idag, en kille som satt och körde axlar, kollade hela tiden på när jag körde benböjd! jag märkte att han ville nått men lät det vara, sen så frågade han om jag kunde hjälpa honom med några axelövningar, det är så många som frågar:) det är roligt att få hjälpa folk, han visste fan vart jag pluggade mm ,det är så måånga som vet vem man är utan att man har någon anning, men men han lärde sig en hel del idag, och jag tror han får träningsverk imorn:) haha
lycka till

dagens pass:

  • ben-knäböjd 4x10
  • axlar ( 3 övningar = 1 x4)
  • midja 3x10  
  • chins 3x10
  • ben- benspark 4x10
  • rygg/lats drag med brett grepp 4x10
  • säck
  • __________________________________________________________
    Efter passet så tog jag min 2 drink pluss min Halo! hahah kändes skönt att ha passet avklarat för nu kan jag dra hem lycklig! Leo erbjöd sig också att köra hem mig! super snällt, TACK MANNNEN! 
    SLAPP frysa! så jävla kallt ute hatar vintern!:)
    måste dusha , äta och sen åka och köpa kakor till klassen , lovade läraren att jag skulle köpa , för vi ska ha det mysigt imorn i klassen! hahah
    tänkte baka men suger på det, skulle bli bomber fan om jag bakade, eller proteinkakor! hahah
    ska se vad jag köper!



    lite bilder: 


    Biffarna - fan han hade ett äpple.! vart sugen på att baxa den hahaha!


    hjälpte honom med axelövningar och sen med rygg övningar, han kör rygg här!
    duktig !!


    Leo-hantelpress'!!


    Nicklas POJKEN!:)


    HAHAH ANTON :) ALLTID SAMMA MIN!


    JAG + ANTON (BICEPS)


    JAG + ANTON (TRICEPS)SEXIGT


    HAHA NICKLAS POJKEN + JAG


    NICKLAS, JAG + LEO  SEXIGA GRABBARNA


    NICKLAS, JAG, LEO,VUSAL HEHEH



    BIFFEN!


    HEHEHE


    BIFFEN GÖR REKLAM FÖR SNUS'! HAHAHA



    GULLIGA VI TVÅ:*)


    VUSAL POJKEN!:)





    AJA ska dra
    kram
    //LatinoBiffen


    Kommentarer
    Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

    Snygga bilder ;)



    Ja vi har gjort en del förändringar ja:) Nej jag vet, det var de där jävla skitbubbleroom! Hade tydligen hänt med flera stycken..usch vad sur man blir..haha :)



    Kram!

    2009-12-16 @ 22:43:14
    URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
    Postat av: LIENE

    Lycka till om du ska baka!

    2009-12-17 @ 06:53:03
    URL: http://lienes.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0