Mp!

HAHA vi drog till Mp! asså jag orkar inte gå dit längre:) haha nästa gång drar jag någon annan stans! asså det är okej där! men idag tyckte jag det sög!
såklart man hade kul också! men det var inte så kul! man känner så himla mycket folk där! jag tycker det är roligare att dra någon stans där det är nytt folk!
Alla där vet man är, vakterna , de i baren sen alla människor typ! lite jobbigt hahah! men visst är det kul det också! Det var Mile som ville dra hit ikväll dt skulle vara Latino Night men jag tyckte inte de som spelade latinskmusik var så bra!
men alla vi dansade! haha man försöker ju ha kul! :)
massa heta brudar! hhahaah modeller! visssa!

är skit trött ska fan dra och sova! tror jag måste med imorn till Eskilstuna och hjälpa pappa o mamma att sälja! men jag vill inte dit! så tråkigt att stå ute i kylan i så många timmar! sen så hatar jag att vakna tidigt måste upp då typ 05-06 och det är jobbigt då klockan snart är 03:00:/



jag , en vän från plugget och Mile


kompisen från plugget, Mile och Ashkan!



aja ska fan sova!
är trött som en jättebäbis! måste få sova ! 
kram

//Cristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0