Minnen! från min älskade bus! från i sommras!

Bilder från min älskade bus! nu när jag ser bilderna så får man ibland tårar som rinner ner från min kind! saknar Bus så himla starkt!
han var så trogen! så vacker och ståtlig!
så duktig var han också! innom lydnad, spårning och skydds!
kommer alldrig glömmaa bort dig! för du finns så jävla inristad i mina minnen! att ibland drömmer jag om att jag har dig kvar i livet! och så vaknar jag för det känns så verkligt och då inser jag att det endast är drömmar!
har fortfarande inte gjort mig av med dina halsband för det går inte, fast jag har lagt de i en låda för det är för jobbigt för mig att se de hänga där i hallen där de brukade när du spred glädje övermig!
saknar dig bus!



bilderna är från i sommar när vi var hos några vänner !


på väg till gammlastan! jag bus! och en god nära vän till familjen!


ingen var vackrare än du!


mitt hjärta!


här äter vi ungdommar!


lydnads uppvisning


han var så jävla duktig






kommer alltid sakna dig

Vila i frid Carnastas Baron Burriz "Bus"
//Cristian :/

Kommentarer
Postat av: christian t

saknar dig bus. *Goliat lika så RIP bus.

2009-12-19 @ 22:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0