Middagen!

fick dra till stan o hjälpa farsan! att  hämta några saker han ska imorn sälja Churros( spansk bakelse) + korv i Eskilstuna!
efter när vi hade kommit hem så var middagen klar! fläskkottlet! super god haha ville även få i mig kolhydrater så jag öppnade en burk bruna bönor!

ska snart iväg! Mile vill till Riddar Jakob! trist men vart ska man annars dra när man e pank!
fattar inte att jag har 0 kr! måste snart skaffa ett extra jobb! typ till helger!
lackar att dra till Riddar jakob! är fan trött på att dra dit! det ska vara någon latino Night Tema! hoppas de e bra musik där idag!
hade jag haft pengar så skulle jag dragit någon annan stans!







kram
//Cristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0