Måndags passet!

Träffade Vusal utanför mig kl 15:45 sen så drog vi mot stationen för att träffa Mile... som kom med bussen! och den var som vanligt sen typ!
så fort vi träffade Mile så skyndade vi oss ner till gymet! det var så jävla kallt ute.. mina öron var helt röda:) och stela som piggelinglassar:) fattar inte att det är kallare för varje dag som går!:) haha
iallafall! när vi kom till gymet.. jag trodde inte det skulle vara så mycket folk där.. men det var en hel del som gymade fan! trodde alla var lata nu inför julen! jag ska iallafall köra på julafton med pappa :) hehe roligt ju! vad ska man annras göra på morgonen? allt de roliga sker ju lite senare på dagen! så jag ska iallafall ha en pumpad juldag:)
Passet gick super! för mig! Mile är lite sjuk! han var lite seg idag men han fick kämpa iallafall! super!
Vusal kör ju sina egna pass! så honom ser man inte så mycket:) haha:) men han är en duktig atlet! särskillt när det gäller på chinsen och dippen! så jävlar va han e duktig! fast han brutit sin ena arm tidigare så har han lyckats återhämta sig super!:) på kort tid också! tänk att hans opperation gick upp en gång så han fick oppereras 2 gånger:/ läskig!
ändå! vi vart rätt nöjda med dagens pass! + efter vi vart klara så väntade vi på Vusal han skulle köra 2 ststa Biceps övningar! så vi satte oss på soffan o drog fram alla våra tillskott + mjölkpaket o allt! hahah som Mile köpte när vi träffade honom på stationen!:) det var kul att se! protein julbord:) hahah
det var rätt chill att sätta sig efter en så tuff träningspass som idag! och bara dricka sina drinkar i lugn och roo..hatar och stressa:) + så hatar jag att dricka mina drinkar ute... iallafall när det är så kallt som det är nu ute! fan halsen fryser ju till is:)

dagens pass:

1.Bröst-Hantelpress 4x10
2.Triceps 4 olika övningar 3x10 på varje övning
3.rygg/lats - dra sig upp med V-handtag! (vet inte vad den heter:O ) 3x10
4.Bröst flies på maskin 4x10

______________________________________________________________

tänkte köra en del rygg men eftersom jag körde så jävla mycket rygg igår! så skippar jag det idag! :)
det vart ju ändå en hel del idag! man var så jävla sönder pumpad förfan!
gick ju knappt spänna musklerna! de tappa ju formen:)
men men ! det gäller att bita ihop:)
när man är död:)
hehe



jag- haha min håriga tjockis mage syns:) Vusal står bakom och är beredd på att passa mig när jag behöver:)


Mile värmer upp!:)


Vusal!:)


biffen:) bänkar!


Mile pumpar Triceps!


jag!:)


Mile-Triceps!


jag!:) heheh


Mile - fan vad han har biffat på sig! han har tränat med mig! och ökar mer än 15 kg muskler på 2 år snart!
han är en duktig Biff!:)


Jag- asså nu var man så jävla förstörd ! att musklerna syns knappt! gick fan inte att spänna gjorde bara ont!
:)


Mile stretchar.... vet inte!:) hehe fråga han:)


jag :) nu gick de att spänna Triceps lite:) hehe innan gjorde det så jävla ont.. det brändes!:) hehe


Vusal pumpar Biceps! medans han körde fixade vi våran lilla proteinbar!:)


haha vår lilla protein julbord:) Kolla in mile han är nöjd:) haha jag med:)

ska se vad som finns att käka sen hemma! ska dusha också! och när farsan kommer.. så ska han följa med mig! ska nog köpa kortet på SATS idag! fast den ska börja gälla från nästa månad!:)heh

grymt!



kram
//Cristian


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ni e såååå bäst!

2009-12-21 @ 21:37:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0