Lunchen

Det är en riktigt vilodag idag , där inget roligt händer typ! utan jag bara är hemma... kollar på tv, data! sover:) äter:) hhhehe
måste plugga lite sen! :) hehe så jag känner att jag varit duktig!
Kollade på Mammas pojkar för ett tag sen! super roligt! haha asså Bobbys mamma e super skön!
:)
kollar just nu på tråkiga Uggly Betty! finns ju inge annat roligt att se på!
har också passat på att käka!:) kyckling+ ris:) hehe grönsaker!
super gott, mätt vart jag!
ska få i mig en proteindrink senare!:) det är viktigt att jag får i mig bra med näring när jag vilar! haha så jag kan återhämta mig till 100%, det blir liksom ett tungt pass imorn på gymet!
kommer pumpa sönder mig då! hahah
:)
sitter här med pappa bredviid mig! han ligger o snarkar!:) sover som en stock! :)
han måste vara trött! efter den tuffa veckan+ helgen!han har också sin vilodag idag kan man säga haha!
ohh nu på tv! desperate housewives hahah! de är sexiga brudarna där för att vara i en hög ålder! menar att de flesta är äldre än mig ju! hehe!


gott, med lite fettig hambugarsås :) heheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0