Lördagsnatten :)

som sagt så drog vi till (MP) Riddar jakob i jakobsberg! när vi kom halv 9 så var det redan folk som väntade för att komma in! kl 21:00 då de öppnade så var det proppfullt med folk på kön! jag ,Camilo,Mile kom in direkt först av alla , då jag känner vakterna! :)
jag kan lova att efter någon timme så gick det nästan inte att gå där inne, det var så jävla och då menar jag jävla mycket folk! det var både roligt för man känner så många men o andra sidan att stå o knuffas för att kunna gå där inne var inte så kul!
ikväll skulle KATE RYAN uppträda här , darför var det folk från överallt i stockholm som kom! hahah
hon var rätt så okej! sjöng en 5 låtar sen var det över, efteråt fortsatte klubbandet! hahha
jävla mycket dans o svett haha :)
det fanns riktigt snygga brudar:) haha så Camilo hade roligt! hahaha
nu var klockan typ 01:30 , nu var det inte så kul! fan! det gick inte att göra något där inne! förutom att knuffas! bråk startade här o där, men men!
det var överdrivet mycket folk så det vart KAOS!  så vi drog efter ett tag! Camilo hade då dragit hem först av alla! sen drog Mile, hans syster hämtade honom! Och jag åkte tåget med André! hehe
sen kom Farstan o hämtade mig på stationen! minna ben är så jävla döda! haha måste vila imorn, sova ut! sen plugga hahah!
så imorn blir det mental träning! hahah
har också käkat skit dåligt idag! så imorn blir det matdag! hahah

Annars var natten super! vi hade skit kul! med våra Folk! hahaha
alla var sexigt klädda!:) heheh
sexigt!



Camilo + Mile


Camilo + Jag :O


Mile + jag :)


Camilo,Anton + jag!


Camilo, Anton + Mile


Söta Malin, jag och hennes lilla vän:)


hela gänget! hehe
André,Sorena,Camilo,jag,Söta Malin + hennes vän!:)


Ajje min vän!!

 

damer o herrar här kommer Kate Ryan :) uuu) sexi sexi!!

 


hehe


:) kolla in folkmassan bakom henne!



sexi tattooooo!


hehe


Camilo!


heheh!


jag+Markoolio


Markoolio + Markus


Camilo,Markoolio,André och Mile


haha jag + Diana! söt hon var ikväll!




aja bye ärr skit trött

sov gott
puss

//Cristian




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0