KVÄLLSPROMENAD MED KAJ!

när jag dushade klart.. så frågade Kaj om jag ville hänga på o promenara lite.. med han och Scott " hans hund" så jag sa oki!:) hehe
det var ganska skönt att promenara....bara att lille Scott... e lite dampigg... haha när jag träffade de.. så blev han så vaktig att när 2 tanter gick förbi så ville han äta de.. försökte jag avleda han:) ,med handen o då bet han mig::) hahha gjorde ju inget ont.. men det såg bara löjlig ut:) lille söte Scott.. haha annars gick ju promenaden super.. skönt att gå ut och gå.. med någon o prata med:) Kaj och jag pratar typ träning jämt!:) haha hur man kan förbättras mm ! han har blivit skit duktig:) verkligen! så vill någon ha hjälp av han:) så gymmar han i Jakobsberg gymet... vid simhallen:)

jag kör ju inte där... utan jag kör just nu i Kallhäll "Friskis" :) hehe!:)
det är alltid folk som fråga om de får träna med en.. visst de e kul:) heheh!
ska kanske byta gym sen.. mitt årskort går ut i början av kommande månad!:)


vi träffade på en shar pai hund.. på vägen så jävla snygg! synd att de är så sönderavlade idag!:)


Kaj biffen + Scott


jag + Scott





kram
//Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0