Kommunhuset( kungsängen)

Alla 3:or som gör UF företag! skulle vara i Kommunhuset i kungesängen (upplandsbrokomun),där vi skulle sälja och visa våra affärsideer! hehe det var ganska kul! trodde det skulle vara tråkigt men det var bra stämmning! det kom inte så himla mycket folk! eftersom många jobbar mm! men det var ändå en hel del!
Många sålde också bakelser,underkläder glasföremål :) för att få in pengar!:) hehe(intäkter):) hehe
vår affärsidé är en ställning som ska hjälpa folk att underlätta sätta på sig strumpor! de kundgrupper som vi är vända mot är inom sjukvård, äldreboende (framförallt) och handikappade!
den är frän!.:) hehe och funkar kanon! några från Banken kom och intervjua mig:) hehe och de tyckte om produkten :) så det var ju kul , sen kom några från äldreboende  och de var super intereserade av vår produkt:) och ville gärna testa den så fort vi fått fram en stadig prototyp!
så snart hoppas vi i företaget att få igång massproduktionen!

Jag fick också springa runt i tomtemössa och vara den glada Biffiga tomten:) hehe det var kul!
gillar ju att skratta och vara rolig:) hehe
Mile och jag vi drog innan 15:00! orkade inte vara där borta mer! jobbigt:) hehe vi var ju på plats kl 9:00!
jag har för det mesta pratat med folk och gott runt och sänt ut glädje! + att jag vart tvingad att äta bakelser! massa kalorier! hahah jag som hade lovat mig att inte käka! :) men de var goda som fan! :) haha



Nicole, Jag och Cissi! sexiga!


Cissi, Jag och Nicole!


haha LatinoBiffen!


haha:)



ett av de coolaste företagen! var det där tvillingarna är med i Emil och Filip haha super grymma brädor! som de dessignar själva! riktigt häftiga!:)








kram
//Cristian

Kommentarer
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Hej!

Jo tack det är bara bra :) hur är det med dig då?

Jag är på gotland faktiskt, så har bara tagit det lugnt :)

Själv?

Kram!

2009-12-15 @ 16:17:48
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Ah desamma! :)

Duktig du är med träningen ..Själv tänkte jag ta tag i det efter nyår..hehe :)

Jag tror jag åker tillbaka till Stockholm vid nyår o firar där :)

Har du några planer än för nyår eller?



Kram!

2009-12-15 @ 16:54:50
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/
Postat av: Daniel

Bra jobbat ni!



Så söööt du e!!

2009-12-15 @ 19:43:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0