Julpass på gymet!:)

Pappa följde med mig till gymet.. för att köra främre lår och rygg. Det var kul när vi kom för att hon på receptionen såg glad ut övar att det kom folk och träna.. visst det var typ 5 st som tränade redan när pappa o jag kom! Men men så kom det ännu fler… skönt att se att det inte bara är jag som kör på julafton.. alla tycker man är galen över att man tränar.. men jag ser inte julafton som värsta speciella grejjen just nu… när jag var liten så var det viktigt som fan med julen eftersom då fick man ju julklappar! Nu får jag ju också julklappar.. men när det gäller min träning så kan inget stoppa mig … jag känner att jag måste träna.. och jag vill träna.. då är det bara köra på!

Det är faktiskt skönt att köra ett pass idag! Känner mig riktigt nöjd … verkligen! Pappa också! Han behöver också tränaJ han har blivit väldigt duktig på gymet.. och han hjälper mig braJ heheh så det är kul!!!

Jag måste öka volymen på främre lårmuskel så idag körde jag skit tufft! Jävlar vad det brände… kunde knappt gå efter varje gång jag hade kört!:)

 _______________________________________

Så dagens jul pass:

 

Ben- benböjd ståtätt med bena.. 4x10

Ben – Benspark 4x14

Rygg/lats drag brett hållning 4x10

Rygg/lats drag tätt hållning 3x10

Ryggdrag  5x10

Chins 3x10

 _______________________________________

Väldigt nöjd med passet.. men pappa hade brottom så vi drog sen så fort vi var klara… Vusal tränade också med oss… och sen kom Aldin! Super kul att se folk som tränar… som tänker som jag när det gäller träning!

Vi ska fira julen i Tyresö! Hos några kusiner… vi hade inte tänkt göra något idag typ! Hade tänkt bara chilla och äta.. men nu vert det så att vi vart bjudna dit! Så vi ska fira där … och ha kul ,äta .. prata  mmJ hehe

Ska försöka köra ett pass på gymet imorgon med.. men tror det blir i något gym där borta i Tyresö! Måste köra bakrelår, vader och Biceps!

Så vi får se! Annars lördag!:)

Men jag ska dusha nu för jag måste dra sen!:) haha

Men God jul allaJ hoppas ni får en trevlig dag!:)

Kram



pappa!:) heheh


jag!:) riktigt tungt! och jobbigt!


Vusal värmer upp! han kom lite senare än mig!:)


pappa tränar arm strålben muskeln!:) hehe


jag efter benböjden! var slut!:) haha


pappa!:)


Vusal!



jag fyfan vad död man var.. kunde knappt ställa mig! efter varje gång jag hade kört!




jag:) hhaha



haha jag igen:)



:) bara bita ihop LatinoBiffen!!!



efter passet! man var helt slut:) haha jävlar fick lite träningsverk efter gårdagens pass med Mr.Ederer!:) hahah





God jul
//Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0