Hos Moster i Kista igår kväll!!!

Lägger in lite bilder från igår! När vi var hos min kära moster i Kista! Det var super kul att vara där.. jag hade inte varit där på flera månader, så jag började sakna moster, Kurt, och Luisa min köra kusin! Maria var där en av min kusins bästa vänner.. hon är super trevlig , mamma gjorde slingor i håret.. men hon kom inte med på något kort! Det var inte jag som hade kameran igårJ haha utan den gick runt runt! Hahha ändå kom hon inte med.. men söt blev hon! Haha och så var lilla Natalia där! hon är dotter till min kusin Rodney (DJ) som bor i Rimbo! hon är så gullig!
Hon kallade mig för Rumpan! hela kvällen!

Vi fick åka kommunalt till Kista! Fett jobbigt! Bilen är sönder! Hoppas vi får tillbaka den idag! Hatar att åka kommunalt! : ) hahah

 

Det var super roligt igår! Måste göras igen! Hahah kram!

 

Kurt, Moster + Natalia  och pappas arm i vägen!


 

Jag och Gubbelino! fångade honom för en gång skull! straffet för det vart massa bitsår på fingrarna! haha

 
Jag,Luisa + Natalia!:)



Den lilla Galna fågeln! stark som en oxe !!!






Ha det bra

//Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0