Hemma!

Var tidigt uppe igen! för jag vart tvungen att åka till Odenplan.. hade ju tid kl 10:30 hos hudläkaren på Läkarhuset!
Hon kollade upp hur det har gått för mig med acne behandlingen! det har gått bra! men ... jag skickades på blodprov! för att kolla upp levern mm.. ska kanske få den starkare medicinen! hoppas verkligen jag får den!
har tid igen innan nyår!:) så nu får jag inte fortsätta med Tetralysal! utan ska pausa! tills nästa tid!
Jag var utsvulten fan för jag åt ju inge frukost! vilken tur det! eftersom man inte få ha mat i magen när man ska ta blodprov!
efteråt så åkte jag hem direkt! var fan ganska hungrig! och när jag kom! så hade min kusin och David precis vaknat! haha latisar! de sov som stockar när jag drog hemifrån! de sov skit roligt!:) varje 10 minut ändrade de possition!:= hahaa jag tänkte ta kort! men sen så ångrade jag mig!:) hahah
men det var roligt... iallafall de satt och åt frukost :) hehe så jag passade på att käka!:) goda grillade små korvar.. med lite fullkornsbröd!:)
inte så mycket.. men ska snart tillaga en kyckling!:)
ska försöka käka! bra innan jag drar och tränar boxning!.) undra om det blir någon hårde träning! annars kör jag lite på säcken bara för att fettförbränna!:)

Imorn måste ska jag träffa Johan Ederer ,äntligen! var ju sjuk sist och han också! så ingen av oss kunde träffas! så nu så har vi planerat en tid:) ska träffa han runt 17:00 tiden!
ska verkligen bli kul och träffa honom!:)
Han ska berätta hur han jobbar.... mm!



min kusse "Cristian David framför datan, bredvid julgranen sitter David och Jag!:)
haha mätta och glada efter frukosten!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0