Gympasset fredag!:=)

vi hade en ganska kort dag på plugget, och direkt efter när vi slutad så drog Mile,Palin och jag mot gymet! passade på att ta en proteindrink innan jag drog från skolan:) för att fylla min hunger:) haha
är som vanligt alltid hungrig:)
tror att gymet öppnar 12:00 på fredagar och vi var där typ 1! så det var ju nice, för det första så kunde man träna i lugn och ro och för det andra är att alla sakerna på gymet var lediga:) så vi hade typ gymet för oss själva, visst var det folk där iallafall när vi kom , men de körde andra grejjer!
senare kom det mera folk!:) men då var vi typ klara med passet, Palin drog ganska tidigt :) vi körde ett rätt så lång pass idag men man var så slö:) hehe eller seg! så vi tog god tid på oss att köra vårt pass! tror vi var på gymet 3 timmar nästan!
det vart ett rätt intesivit pass med mycket Biceps!:) haha den muskeln vart så pumpad att den tappade formen:) hahha
den är helt uppblåst hahah!:)
___________________________________________________________________
dagens pass:


1.  Biceps ( 4 olika stationer = 1 och så kör vi 4x10) "10 på varje" = döden!!!:)



2.  Biceps (4x10) en gammal övning! som jag ville testa igen:)



3.  Rygg! "nedre delen " svanken" ( värma upp med 15 st, sen med vikt 30 kg 4x10  + 5 utan vikt efter varje gång) " även med vridningar"




4.  Bakre lår muskel (4x10)




5.  Ben press (4x10)




6.  Vader (3x10)




7.  chins 4x10
_______________________________________________________________

Rätt så nöjd med dagens pass! tyvär  gick denna veckans träning inte som planerat ¨då jag vart lite sjuk! nån dag där ! i onsdags! och fick ta en vilodag!
men ändå presterade jag bra! alltid 100% fast jag är död!:)
jag hoppas verkligen nästa veckas träning blir super!:)
får väl hålla tummarna!:)

ska se om det finns något gott att äta med bra kolhydrater:) heheh måste återhämta mig bra:)
sen något köttigt med mycket protein:) mm :) gott






Biceps en av övningarna, nummer 1 på schemat!


Min biff hjälpare är beredd att hjälpa:)


Palin- pumpar!


Biffen!:) glömt bort hans namn! men har är stor:) 


Mile - Biceps! pump!


rygg/svanken:) hahah fan vad den dödar!:)


Palin - ser ut som dynapit harry!


Mile:) pumpar rygg!:)


Palin- kör räkan! haha nä men mage!


jag


fan mina Biceps var så förstörda av träningen att de tappar all form!:( haha


Mile


Mile


jag!


jag!


hahaha! jag



Mile - biffen













kram
puss
//cristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0