Gympass !!!

Idag så följde pappa med mig igen och gymaJ det är fan kul när han kommer med.. för han får verkligen kämpa hårt på passen.. jag oxå såklart… men han lär sig mycketJ på samma gångJ + så måste han träna för att må bra , pappa har lite problem med vissa muskler.. så det passar honom super att följa med mig och tränaJ

Han har blivit jätte duktig på att hjälpa till när jag kör tungtJ heheh

Det var lagom mycket folk när vi kom.. bänkarna i hantelrummet.. var upptagna.. alla! Så vi fick värma upp lite innan någon var ledig! Men men så är det ibland..:) men har inte så stor tålamod när jag tränar.. vill att allt ska vara tillgängligt för migJ när jag kör mina pass!

Trodde inga jag kände skulle komma men efter 1½ timma så dök Vusal, Mile,Anton, Leo,Nicklas och Aldin upp + lite mer folk!:) då vart det ju roligt! Alltid kul att ha folk man känner bra runt om kring sig när man tränar!:) hehe + så väntade jag på min vän Robert som jobbar på Svenskkosttillskott företag.. han var skit snäll och gav mig några tillskottJ hehe super snällt av honom, tack… jag trodde inte det skulle vara så mycket.. han sa igår att han hade några få påsar att ge migJ och idag när jag följer med honom till lagret.. som ligger 20 m från gymet..så ger han mig en stor papperskasse full av olika bra grejjjer… TACK SÅ MYCKET.. SUPER SNÄLLT;)

 

Så dagens pass  gick super.. allt flöt som det ska hehe och pappa o jag pumpade hårt idagJ

 

Vi körde idag

 

Bröst-Pectoralis major övre/mellersta/nedre delen

  1. Hantelpress snebänk
  2. Hantelpress rakbänk
  3. Bänkpress snebänk
  4. Bänkpress omvänd snebänk
  5. Flies på Pec-Deck

 

Triceps Brachii

  1. PushDowns med rep
  2. PushDowns
  3. PushDowns med ryggen mot kabelmaskinen

 

lite bilder från dagens pass:


pappa


Vusal kör! Mile hjälper


grabbarna.. Anton, Nicklas + Leo


jag :)


hjälper Vusal :)


jag!


pappa ...


jag!


jag- triceps




KOLLA VAD FULLT NU MITT KOSTTILLSKOTTLAGER HEMMA VART! HEHE LÄNGE SEN DEN INTE VAR FULL IGEN:) HEHE
HAR JU LITE DÅLIGT MED PENGAR JUST NU SÅ JAG FÖRSÖKER SPARA SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT..
TACK IGEN Robert min vän! för tillskotten!






kram
//CRISTIAN


Kommentarer
Postat av: gry

hah du kommer bli den nya världens sarkaste man ;p

2009-12-28 @ 19:47:19
URL: http://ttornado.blogg.se/
Postat av: Jessica ♥

haha jaha :D

2009-12-28 @ 19:55:02
URL: http://meyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0