Gympass Tisdag 29/12-09

Hade ju lilla Chico som jag vaktade tills idag.. så innan jag skulle dra o träna så fick jag rasta honom så han skulle klara sig utan att behöva gå på toaJ hehe han är så söt.. och så snäll… gick runt kallhäll med honom.. sen gick jag till ankdammen här i Kallhäll och så satte jag mig på huk intill Chico .. och så tittade vi på ankorna/änderna han är så snäll och bara viftarde på sin lilla svans han vill leka med allt.. Chico är så himla snäll vovve.. att han brukar leka med katterna ute på gatornaJ det är skit kul att seJ han har aldrig överreagerat på något djur/männiiska med aggresivitet..

I alla fall direkt efteråt när vi frös lite om våra rumpor så drog vi mot Kallhäll Station för att jag skulle träffa Mile, vi skulle köra ett gympass , han kör mitt gamla tränings scheman medan jag har gjort om mitt tränings schema. Idag vart det ett ryggpass vi körde i ungefär 2 timmar.. intensivt pass. Jävlar vad pumpad man vart men en rolig sak.. Jag fick ju massa tillskott igår av min vän Robert som jobbar på Svenskkosttillskotts företag så jag testade lite kappslar tillsammans med Mile så Jävlar det var länge sen jag hade sån ork och så jävla pumpad man vart! Skit skön känsla , verkligen!

Mile har blivit så biffig! Han har blivit så duktig träning,kost,hälsa! Grattis MileJ hehe ”jag som lärt han” hahah men i alla fall! Duktig han e!

Pappa kunde inte komma.. för vår bil är konstig så den är på verkstan men de har fan inte lagat den! Lackar.. pappa är skit lack!

Så vi har fått låna en bil av företaget men så sa de idag till pappa att han kunde komma.. o när han kommer så funkade inte ens bilen att starta! Lackar.. han kunde ha kommit med mig o Mile och träna! Det är pappa som gillar att ta bilderJ så det är han som tar massa bilder.. så idag vart det inte så många träningsbilder: ) hehe men men!

Livet är hårt för oss hårda! J

 

Dagens Rygg pass:

  1. Pulldowns
  2. Latsdrag till bröst ( brett överhandsgrepp)
  3. Latsdrag bakom huvud
  4. Latsdrag med smalt grepp
  5. Rodd i kabelmaskin med V-handtag
  6. Rodd i kabelmaskin med enarms handtag
  7. T-stångsrodd på maskin
  8. Ryggresningar på lutandebänk
  9. Chins

 

 

 

Super nöjd med dagens pass hoppas morgondagens pass också förblir så

 

Lite bilder:


ute med lilla Chico .. innan jag drog för att träffa Mile!


Chico älskar allt som rör sig.. han vill leka med allt!


Mile körde Biceps,rygg,ben idag heheh


jag pumpar rygg! hahah


Så jävla pumpade vi var idag och vilken prestationsförmåga.. hehe ellerhur Mile:)


Mile!


jag sönder svettig:) haha som vanligt! fast idag lite extra!:) extra allt!







kram
//LatinoBiffen<33


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo den har varit jättebra:)

2009-12-29 @ 19:58:12
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0