Gympass med pappa, Söndag!

Pappa följde med mig idag med till gymmet.. behöver någon som kan hjälpa mig, och samtidigt så lär jag honom att gyma bra : ) !

Trodde att jag skulle vara död idag eftersom jag inte sovit så mycket sen julafton.. men hela passet gick super.. vi körde ett tungt passJ  intensivtJ hehe

 

Det sköna  var att gymmet var inte  så fullt med folk utan det var lagom mycket..:) i alla fall så var inte allt på gymmet upptaget.. som det annars brukar vara!!!

 

Träffade en vän till mig som heter Robert han nämnde att gymmet skulle köpa in nya hantlar… men de skulle inte köpa in tyngre… för de är rädda att fel folk ska komma dit och träna! Fan jag lackar verkligen… fattar inte hur de tänker.. som om Anabola snubbar ska träna på Friskis & Svettis haha  man kan ändå inte träna 100% bra där… de saknar vissa grejer..!

 

Istället för att slösa pengar på helt nya hantlar borde de bara köpa in några få tyngre viker till, de borde köpa in till ungefär en 60 kg tunga!:) hehe då skulle man bli nöjd. Det är inte bara jag som vill ha tyngre.. de flesta som är atleter.. som vill få en ökad muskel volym vill också ha tyngre… hopps de lyssnar på folket.. men jag tror inte.. fett jobbigt!!!

 

Dagens pass:

  1. Kappmuskler
  2. Kappmuskel/axlar
  3. Midja
  4. Biceps- Hantelcurls
  5. Biceps- Stående Skivstångscurls
  6. Biceps- Curls i Kabelmaskin
  7. Mage- Sit-ups med tungvikt
  8. Mage- Crunches i maskin

 

 

Super nöjd med dagens pass! Efteråt.. drog vi en snabbis till Lidle… för att köpa lite käk för veckan.. sen skyndade vi oss hemJ

Ska dusha snart.. sen käka!



Pappa- Kappträning



Jag- Kappträning

pappa- kapp/axelträning


Jag!


pappa körde även lite axlar!


jag- Midja!


jag-hantelcurls


jag- ståendeskivstångscurls


pappa!!!



jag- Curls i kabelmaskin

 


pappa!!!









kram
//Cristian


Kommentarer
Postat av: natta

tack tack! oj här tränas det ;D

2009-12-28 @ 13:21:22
URL: http://natalies.se
Postat av: Josephine

sv: tack :) haft en bra dag då?

2009-12-28 @ 20:22:17
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: gry

yess de gör jag :D

2009-12-28 @ 20:27:23
URL: http://ttornado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0