Gympass Måndag!

dagens pass gick super! vi körde riktigt hårt! och intesivt pass , det vart ungefär en 2 h pass!:) hehe
Camilo kom med idag! så det var ju kul och Saman väntade utanför gymet när vi kom! så det var väl också roligt:)
innan passet så var vi på ett konditori i kallhäll! vi åt kladdkaka!:) super gott!
det var super gott!:) hehe älskar godsaker! men äter inte mycket av det nuförtiden!:)

iallafall en sak som var konstigt! på gymet! det var att jag alldrig sett så himla mycket folk på gymet på måndagar! undra om det är nån speciell dag?
hehe eller var en speciell dag!:)

vi dödade våra Triceps!:) hehe fan va pumpade de var! körde också bröst och rygg/lats!:)
o så sparkade jag på säcken!:) älskar o sparka säcken!:) det är 3:e säcken nu som jag tar sönder!:)
råkar alltid:)

annars var allt super idag!inga som störde vårt pass! imorn ska Camilo komma med till boningen! han drar på torsdag till Chile! det är nice o ska vara där typ 2 månader! fan vill också!!

och på Onsdag kl 17:00 ska jag träffa Johan Ederer :) hoppas verkligen jag kan börja tävla snart:) vill är skit sugen!:)


dagens pass:

hantelpress: 2x 10 värma upp, 3x10 tungvikt!
Treceps: 3 olika triceps övningar! alla 3-4x10 dunder träning:)
Chins- dra sig upp sidled! 4x10
hanteldrag: 3x10
bröst-flies maskin 3x10
säck!:)
---------------------------------------------------------------------------

som sagt , riktigt nöjd med dagens pass! hoppas hela träningsveckan blir som förra!:)



Camilo!


jag+Mile


Markus värmer upp


jag + Mile


jag - en av Triceps övningarna!


Chins! dra sig upp sidled! undra vad denna övning kallas, nån som vet?


Biffarna kör Biceps!


jag!


Mile + jag visar upp pumpad Triceps!


camilo!




oki aja ! efter passet drog jag hem, pappa kom o hämtade mig! vi skulle till Bålsta , en bra vänn till oss fyllde år!
:)
kom nyss hem! och jag fick träffa en ny släkting till de som är på besök här i sverige i 3 månader!
riktigt trevlig tjej!24 år gammal!:) vi pratade bryt engelska! men det gick hhahahah

fick också träffa lilla chico!:)




puss
//cristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0