Gympass idag Onsdag!

Vaknade kl 08:30 för att jag skulle hinna bli pigg innan vi skulle dra till gymmet.. pappa kom precis hem i tid för att följa med o träna med Mile och Mig!

När klockan var 09:00 så orkade jag inte göra frukost så jag blandade ihop en shake med 80g protein och 30 gram kolhydrater för att fylla på bränslet i kroppen + så innan jag drog till gymmet så tog jag 6 st NO-Beta kapslar för att få riktigt pump i musklerna.. sen så drog vi .. vi skulle vara på gymmet  vid 10:00 och då gick pappa o jag mot stationen för att möta Mile som kom med bussen.. han tog då 6 st. liknade kapslar på stationen jag hade med mig vatten åt han: ) heheh

Sen så gick vi tre ner mot gymet och började … pappa värmde upp på cykel som vanligt medans vi värmde upp bena   med benböjd med lite vikt! Sen när pappa kom började hårda träningen igång!

 

Dagens pass:

 

Ben

1. Knäböjd/benböjd med bena placerade tätt intill

2. Benspark- Quadriceps femoris(4 musklerna på främre lårmuskel)

 

Axlar

1.Sittande Hantelpress

2.Skivstångspress bakom huvud

3.Liggande hantellyft åt sidan på lutande bänk

4.Baksida axlar liggande på lutande bänk


5.Drag till hakan med skivstång


6.Kabellyft framåt med kort skivstång

 

 

Måste bara säga att dagens pass var super tufft.. när vi körde ben kunde man knappt gå efteråt.. och axlarna kändes som om man inte hade kvar dem! Hahah

Men men … vi kämpade super idag och jag är skit nöjd med dagens pass , tror pappa och Mile och är nöjda.. hahah en rolig sak när vi körde sista övningen axlar nr 6 så frågar Mile sen .. är det här den sista… jag bara ja och han vart så lyckling o bara skrek ut YES!! Haha skrattade sönder mig.. lät så roligt.. jag förstår han.. vi körde skit hårt.. men jag tänker aldrig på när träningen tar slut.. utan  det gäller bara att bita ihop och kämpa.. skönt efteråt ju ..:) haha

Efter passet så drack jag mera protein blandat med 50g kolhydrat… J för att återhämta mig snabbt.. sen så bytte vi om o så drog vi.. ska senare till min kära moster i Kista.. det var skit länge sen jag inte ser henne och jag saknar alla där:)

Så det lär nog bli roligt!

 

 

jag kämpar förfullt hahah!

 

Mile!

 

pappa!!





Saman.. han pumpade förfullt idag med sitt eget schema.. han köpte också ett tillskott av mig!




jag!


Pappa!


Mile!!


Axelpasset börjar nu!


jag!


Mile!


Jag- haha roligt ansiktsuttryck!


Mile- super duktig!


Mile- lär han en ny övning!


Pappa fattade direkt hur man gör:)


Jag!



Mile-ännu en ny övning för Mile!


heheh Pappa o Mile



JAG!!!




jAG!!!



PAPPA!


JAG + Mile- dålig bild! :)













Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Anonym

efter följt din träning ser jag att du är skitdålig på att träna ben....alla vill bara träna överkroppen då det syns mest

2009-12-30 @ 21:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0