Gympass Fredag!!!!

Direkt efter skolan! så drog Camilo och jag till Gymet! hehe Mile kunde inte komma , han skulle på jobbintervju! på Media Markt! det är ju nice för hans skull! hehe
hoppas han får jobbet så han inte behöver slita på Mcdonalds hahha!
innan vi kom till gymet så hade jag redan druckit en av mina drinkar! asså man börjar tröttna på smaken hahha!
idag var det nog den mest ovanligaste fredag jag gymat på , gymet var tom typ! det var typ 4 pers som tränade när vi kom! haha jag lovar att dagens pass! var en av de hårdaste fredagspassen jag kört! den var så jävla intensiv! och Camilo han är fan stark! och kämpar!






dagens pass:

1.  Biceps ( 4 olika stationer = 1 och så kör vi 4x10) "10 på varje" = döden!!!:)



2.  Biceps (4x10) en gammal övning! som jag ville testa igen:)



3.  Rygg! "nedre delen " svanken" ( värma upp med 15 st, sen med vikt 30 kg 4x10  + 5 utan vikt efter varje gång) " även med vridningar"




4.  Bakre lår muskel (4x10)




5.  Ben press (4x10)




6.  Vader (3x10)

_______________________________________________________________________

SÅ jävla nöjd med hela veckans pass! hela veckans träning har vart super!
100% intensiva ! och det har varit super skönt att träna med mina gymvänner!
tack för att ni hjälpt mig på gymet när jag pumpar!

hehe det första jag gjorde var att hoppa i dushen! behövde en kall kall dush! eftersom jag vart helt död efter dagens hårda pass! åt 6 st pepparkakor med lite mjölk just nu! hehe de e så goda!
ska kolla snart vad det finns att göra för mat! är ganska hungrig nu! proteindrinkar blir man inte så mätt på! haha
vill ha nått med bra kolhydrater! hehhe får se vad jag hittar!

sen undrar jag vad som händer ikväll! kanske går och klubbar nån stans! älskar o dansa! hahah fettförbränna! hahah + så är det skönt för denna helg ska jag vila , tror inte jag ska träna!:) måste få återhämta mig till 100% för kommande veckas träning! hahha
är fortfarande stel i ryggen så jag måste be mamma  att gå på ryggen en gång till! haha hon gick på min rygg igår innan jag gick och la mig! fan vad skönt,, hela ryggen bara knäcktes! hahha måste börja gå på massage! haha!



lite bilder från dagens pass!:


Biceps! en av övningarna , nummer 1 på schemat!


heheh jag!:) Latino Biffen


Camilo! :*) stark som en björn!


stark!



fan va det var nice att köra denna gammla övning! älskar den! fattar inte varför jag slutade köra den på så långt tid! nummer 2 på schemat!


jag! - fyfan efteråt! shiit vad muskeln var pumpad hahah! äkta gym smärta! hahah


camilo! synd att blixten från kameran inte tog hans muskelkonturer , han har så jävla stora Triceps! haha


Jag! hehe








kram

// Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0