gymet idag Måndag!

det var inte en så lyckad dag idag eftersom jag missade lunchen i skolan! hatar att missa mina måltider.. blir en riktig surpuppa då! det är ett måste för mig att äta!
så jag fick köra på proteintillskott! istället!! visst funkar det med.. men jag gillar mina mattider! och vill helst inte förstöra dem! vi hade ingen lång dag idag och slutade runt 14:30 så vi drog till gymet som finns på plugget för att köra måndagspasset där! eftersom gymet som vi brukar dra till öppnar 4 och jag pallar inte vänta!
Passet gick super! fan vad det vart ett tungt pass! brösten och triceps var de muskler som var mest utbrända efter passet! så jävla pumpad man vart! lovar ! inte alltid man ser så stor ut!:) hehe tror jag:)
Mile körde med mig, så det var ju roligt  , jag gillar när vi 2 kör tillsammans för det blir inte lek! utan! vi kör 100% seröst! och båda hjälper varandra när det behövs! vi försöker alltid gymma tillsammans så vi kan prestera det där lilla extra när man är så död!
______________________________________________________
Dagens pass:

1.hantelpress: 2x 10 värma upp, 3x10 tungvikt!

2.Triceps: 3 olika triceps övningar! alla 3-4x10 dunder träning:)

3.Chins- dra sig upp sidled! 4x10

4.hanteldrag: 3x10

5.bröst-peck deck maskin 3x10

6.rygg på maskin! 3x10
_______________________________________________________

som sagt vi vart skit nöjda med dagens pass! fast jag var som en surpuppa under dagen! men passet vart jag nöjd! och nu är jag på bra humor! efter passet drog jag i mig ett till kosttilskott + den där Anabolic Halo som jag testar , den är ganska bra för återhämtningen känns det som! men det finns andra sätt att återhämta sig snabbt! exempel att käka en bra kolhyratrik måltid eller någon tillskott med hög kolhydrat nivå!

lite bilder:


jag- Triceps övningar!


hehe



Mile pumpar!!


(  Rodrigo chilenare )  Miles kompis pumpar också på gymet !


jag! hehe ser ut att sprängas:) hehe



Mile!!


Mile och jag!;) heheh



sexiis!!

 

 

 

hehe ha det bra

kram

//Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0