Grattis Katja!:) haha 15 år!

i Bålsta så firade vi , de närmaste vännerna! Katja! som fyller 15 år idag!:) Grattis, hoppas du tycker att din dag var en fin lyckad dag! jag önskar dig en framgångsrik framtid:) med massa kommande födelsedagar! och lycka!
grattis Katja 15 år:)

hehe vi hade det roligt i Bålsta , men kom hem lite senat så efter inlägget blir det sov dags:) heheh!
vi åt god mat! så jag fick en bra Middag:) hehe bra belöning efter ett så hårt träningspass som idag!:)
fick även träffa Katjas kusin som också heter Katja! men är 24 år! från Ukraina! super trevlig snäll och söt tjej!
Vi fick prata engelska men det gick bra! hehe med min sämsta engelska o alla andras dåliga engelska slapp jag skämmas! höhöh!
Anna var också där! hon var söt som vanligt! alltid så speciell person för mig:)
:) så det var ju kul!:)

träffade även lilla Chico som jag inte sett på ett tag! har saknat honom! han är så söt! o lille Rufo! katten,:) heheh
så söta:)



kolla vad sexigt! det är Anna som har designat den , den är inte klar! men undra hur den blir när den blir färdig:)


Anna och hennes kusin Katja, 24 år:) ser ut som 18:) hehe


jag + Katja!:) hehe


Anna - alltid lika söt!:)


Chico!:)


kolla vilken fin spis! de köpt!:) läcker!


jag+ Chico , vi ska bli modeller!:)


Anna, jag + Katja!


Mat dags! jag fick inviga dagens middag!:)


nice , bli stor o stark!


gott -gissa vems mat:)


söt


grattis Katja 15 år + jag


vi sjunger för henne!:)


jag + syrran!:)


Katja + Katja!:) söta


alla damer i Familjen! Irina(mamman), Katja (fyllde år), Katja kusin:) , Anna syster till 15 åringen:) haha söt!

 

 

kram super kul var det !

 

puss

//cristian


Kommentarer
Postat av: dave

Hehe jorå de går upp o ner, men fan man ska ikke klaga

finns folk i världen som har de betydligt sämre! hehe.

Ny dag nya tag. ;)..



Jaha vem sticker du till Colombia med då?,

Jag ska oxå dit nästa år. :).



Hade gubben,,

2009-12-08 @ 13:02:37
URL: http://www.glife.se/davelito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0