Frukost

Idag vaknade jag  utav en konstig dröm" pallar inte ens säga om vad jag drömde men det var helt sjukt! samma dröm har jag drömt för 1 år sen typ! iallafall jag trodde jag var sen eftersom klockan inte ringde!
så jag flög verkligen upp ur sängen och in för att dusha... trodde jag inte skulle hinna äta frukost! men sen när jag kom ut ur dushen så var det typ 1½ timma kvar innan jag skulle ut! fan vilken lättnad! jag har sån där problem att  jag inte får komma sen! måste alltid vara punktligt! jag mår fett dåligt om jag kommer sent till något som jag lovat komma i tid!
har alltid varit så! heheh
dagens frukost! vart 6 ägg pluss bröd! man ser bara 3 ägg på bilden ,saken är att jag vart extra hungrig precis efter jag käkat de 3 äggen i skålen så jag gjorde 3 till:) hehe
jag är fett dyr i drift! darför söker jag jobb just nu:) hehe så jag kan hjälpa till lite med min mat! asså jag lovar att jag är super dyr i drift! blir alldrig mätt och nöjd:) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0