Fredagspasset!

haha sista skoldagen för mig! nu har jag ledigt! äntligen lite vila! hehe men har ändå 2 uppgifter att göra , som ska vara klara efter lovet! så det blir en del plugg iallafall! men ändå skönt att slippa vakna tidigt och gå ut i skitvädret!
började 8:30 idag! gjorde ett prov som jag missade för några veckor sen! efteråt! gjorde jag inte så mycket.....vi gick  igenom marknadsföringen! sen så drog Mile o jag till gymet!... fan va kallt det var ute.. vi fick gå från plugget till stationen! fan man fryser nästan ihjäl! fast jag har värsta vinterjackan!

Iallafall!! passet gick bra... lite segt i början! men det var för vi gav Biceps muskeln rejäl med stryk!
den vart så jävla pumpad!_:) haha
ganska smärtsam känsla medans man kör de tuffa övningarna men efteråt är det en så skön känsla!:)
sen ben dödade vi också , på ben pressen! jävlar vad stel man vart efter benövningarna! fick gå direkt och stetcha! annars skulle jag inte kunnat gå:) hahah gick som en robbot!:)

men som sagt super nice pass!
____________________________________________________________
dagens pass:


1.  Biceps ( 4 olika stationer = 1 och så kör vi 4x10) "10 på varje" = döden!!!:)



2.  Biceps (4x10) en gammal övning! som jag ville testa igen:)



3.  Rygg! "nedre delen " svanken" ( värma upp med 15 st, sen med vikt 30 kg 4x10  + 5 utan vikt efter varje gång) " även med vridningar"




4.  Bakre lår muskel (4x10)




5.  Ben press (4x10)




6.  Vader (3x10)



7. Kappmuskeln ( 4x10)
____________________________________________________________

Efter passet, var man fett trött! så jag drack mitt tillskott + Halo saken!
vi körde fan ganska långt idag 2½ timma! är rätt van att köra sånna pass... det är ganska kort pass till skillnad vad jag körde för några år sen! då var jag så jävla beroeende och mina pass var ibland minst 5 timmar långt... har nu lärt mig att hantera mitt beroeende så jag har lyckats sänka träningspassen till kortare utan att jag blir depprimerad! men det är darför jag blir så deppig om jag missar ett pass! för jag har lyckats sänka ner tiden på träningen men det blir då att jag är tvungen att gå på alla träningar!
men men!






Mile började med Biceps! nummer  1 på schemat!


jag- pumpar Biceps!:)







Mile


Jag! fyfan vad armarna vart döda:)


Mile


Jag & Mile



Mile sexi!






kram
//Cristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0