........:)

idag efter plugget så skulle jag träffa Johan Ederer! och köra ett armpass! men han messade mig på morgonen o det stodd att han var sjuk! o jag hade inte sett messet först efter att han messsade en gån till! då var jag på tåget dit!
som tur kollade jag o såg att han had skrivt så jag hann vända tillbaka hem innan de vart för långt:) haha
jag mådde idag också helt uselt! ont i huvudet o jätte hängig! fattar inte varför! igår på träningen var jah ju skit seg! och idag var jag helt borta! hahah
så jag bestämde mig för att ta en vilodag! så jag åkte hem direkt! pallar inte gyma med ont i huvudet! haha känns som den ska sprängas!

ska passa på äta sen :)
tog en protein drink också innan jag kom hem! måste återhämta mig till imorgon! då blire tufft!
sen så ska jag Träffa Johan så fort han bli bra och när jag mår super!


ser helt död ut! haha .. måste vaxa mig snart:= börjar likan en gorilla.)

Kommentarer
Postat av: kusinen :D

i caan doo it, with pleasure ahahahha

2009-12-10 @ 14:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0