Colombiansk juldag! hahah fffffiiiiiseeesstaaaa

Jävlar vad det rullar på här... skit kul har alla! hahah så jävla mycket mat..:) alla dricker... det är nog bara jag som inte rör något med sprit mm!!! min träning.. ska ju försöka träna imorn! så jag måste vara pigg och ha energi!!
Jäävlar  äkta COLOMBIANSK JULDAG! MED MASSA MAT.. dans!!! haha fest!! musik pumpar... salsa,Cumbia... mm!
Tänk att Tomten kom till oss! vi är inte som svenskarna som lämnar... kakor.. mjölk,tomtegrött mm! vår colombianska tomte super... med jävla mycket sprit... och är redan helt borta när han kommer och lämnar julklappar hahah!!
så jävla kul att se... idag .. fyfan bara Colombianer haha + en fransk kille:) haha men han talar även flytande spanska! haha så de e nice!
hoppas alla haft kul idag! den 24/12!!!!! jag önskar er alla en lyckad jul!
ska lägga upp roliga bilder från kvällen! haha colombianska juldagen!!



syrran , Sebastian och jag! visst e han söt! hahaa


jävlar nu börjar den där påfågeln likna något!! haha Marisol och William! de som äger huset och de som bjöd oss ,pusss


jag+ tomte!!!!


Äkta colombianer!! haha jag i vit t-shirt!!!!



lille Sebastian.. så himla glad:) verkligen kul o se!!!


sötaa



här tomten.. inga kakor.. eller gröt till dig.. utan du är en äkta colombian och det firar vi med starka grejjer!!





julbordet!!!


hahah packad? ........................hahaahaah lol!!







Dax att hugga in! döda påfågeln!!!



gissa vems;) ?? haha







god jul!!!

kram
//Cristian

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh vill me å busa!!!

2009-12-25 @ 11:21:25
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0