chico!:)

hehe var ute och gick med lilla Chico! han är så gullig, jävlar vilka muskler han har:) hehe fast han är den lataste vovven:) hehe nä men han har väldigt muskulösa gener!:)
det är fan kallt ute.. men Chico bryr sig inte! han är väldigt lyhörd:) hehe vi träffade en häst som han började leka med ... men hästen är så gammal att den inte rörde sig så mycket!:) heheh
jag vill också köpa hund igen:) hehe det är vrkligen roligt att ha en vovve:) och kunna träna med den:)
man fäster sig otroligt mycket vid en hund om man haft en! jag saknar min Bus han var så jävla trogen med mig, en riktig fin vän som aalltid står vid ens sida vid bra/dåliga tilllfällen, det är en vän som alltid lyssnar på en och den ger framför allt väldigt mycket kärlek!
Jag ska göra allt jag kan för att skaffa mig en till vovve! håller på och kollar Kennlar sen 7 månader tillbaks! och har hittat några bra.. jag vill ha en dobermann till eftersom jag  är väldigt fäst vid den rasen och vet hur de fungerar. Finns n bra uppfödare i spaninen ..ska försöka köpa en därifrån.. måste då imporetas under 3 månader+ kuperad då! nackdelen med det är att jag inte kommer kunna tävla med hunden här i Sverige då de har infört en ny lag om att kuparde hundar inte får tävla om de inte är födda 08.+ att det kommer kosta mig ungefär 20 000kr +   att få hit vovven!

ska jag köpa hund härifrån så har jag några bra kennlar! så vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0