Camilo min "vän"

Idag så åkte Camilo en av mina bästa vänner till Chile, där ska han vara i nästan 2 månader! han kommer säkert ha skit kul där:) det finns ju alltid så himla mycket att göra i Sydamerika, det är också en så vacker kontinent!, och Chile är säkert ett jätte fint land!
så jag är väl glad för hans skull, men här kommer jag ju sakna min vän!:) på 2 månader kommer det inte vara någon som skrattar lika mycket som jag på plugget! hehe och hans pium! som de som känner han vet vad det är! hahah de slipper piumandet i 2 månader hahah!
Camilo ska sitta typ 24 h på planen! han ska mellanlanda i Madrid! nice! hoppas det är värme haha!:)
det är fett jobbigt att flyga till sydamerika , asså man dör av tråkighet :) haha!
han får väl ta sömntabletter och sova som en björn eller snarare en jätte bäbis!:)

hoppas du får det bra i Chile mannen!
Lycka till med allt:) och vi ses om ett tag! då jävlar ska vi träna tufft på gymet hahah;)
glöm inte att äta mycket completos!:) o churraskos!
vet att du brukar kolla bloggen ofta!:) hehe


kram
//Cristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0