Boxningspasset!

träffade Vusal vid 5! och så drog vi till boxningen! jävlar vad det var kallt! asså man fryser! jag gillar verkligen inte detta väder! längtar verkligen tills värmen är tillbaka:) heheh
illafall för att komma till träningen! Passet var verkligeen skit tufft eftrsom vi var få som tränade! så blir det ju mindre vila! Vi körde som djur idag! Jag får konstiga tankar när jag tränar hårt! börjar tänka som om jag är svagast! och då blir jag så arg på mig själv och addrenalinet ökar så jävla mycket! och jag blir helt blockerad och tänker bara på att få slut på mig!
Några tycker man är galen, men jag börjar vänja mig att vara så! tror jag började så här för 3-4 år sen!
Jag är iallafall nöjd med passet eftersom jag insåg att det inte bara var jag som var död! :) hehe

ska käka snart och sen dusha! kollar just nu på spanska kanalen!:) hehe den serie som vi brukar kolla!:) den är rolig!


pallar inte skriva så mycket! är så trött och hungrig!
:)

haha grabbarna!;:) fan vad det snöar! så jävla mycket! och så jävla kallt! det är så trist här i stockholm just nui, för snart smälter det och sen blir det slask och efter kallt och så blir det isbanor*! fett jobbigt! om det bara kunde hålla sig vitt!

 

 

 

 

 

kram

//Cristian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0