Boxningspasset torsdag!

som vanligt så träffar man vusal, och så drar vi båda tillsammans till träningen:) hehe! idag var det ju fett kallt ute! hatar sveriges väder! varför ska det alltid vara så fult! man blir ju nästan depprimerad!
iallafall passet började runt 18:00 hehe! körde idag sparring med de små , som tränar  innan!:) hehe 2 mot mig! slog tyvär sönder de! men men! så är livet!:)
sen så började det hårda passet! vi körde igen Cirkelträning( olika stationer som man utför vissa övningar) i tid!:)
+ mycket säck! , det var ett väldig jobbigt pass måste jag säga! jag dog! och alla dog haha!
Timo gillar att döda oss på passen! men det är bra , alltid kul att ha en tuff tränare! det är då man gör resultat!
brukar säga till mig själv : NÄR DU ÄR TRÖTT , DET ÄR DÅ TRÄNINGEN BÖRJAR
det är nog darför jag blivit som jag blivit hahah!
varje träningspass oavsett vad det 'är för träning så läger jag alltid upp ett mål och det är att vara oslagbar! alltså ger jag 210% av mig på träningarna!
Varje pass känns det som om hjärtat ska stanna! hehe eller man ska spy! men jag älskar att ta i! varje träning för mig är som en viktig uppmaning! som jag måste klara ,på vilket pris som helst!

+ så efter vi körde en massa .. så på slutet vart det tung fys! jävlar... så dog man! hahah!

direkt efter passet så drack jag en flaska vatten! och behövde vila min tunga kropp:) haha
bytta snabbt om t-shirt! och fixade min drink! sen så var det bara dags att dra sig hemmåt!
. dushade i varmt vatten så fort jag kom hem! måste också äta! ska se vad som finns, tror det finns nått saftigt köttigt mat i kylen:) hehe



VUSAL- kallhälls station vi ska ta bussen, men vi tog sen tåget hahah


jag- taggad till träningen!


nice! hehe Rambo & Biffen


haha vusal pojken efter passet!


haha jag- med min drink! glömmer alldrig bort den där flaskan:) haha


hemma haha sexi- syrran!


haha syrran och jag! haha fan vad jag blivit hårig! haha måste vaxa snart! men vill göra laser bahandling!:)
är helt förstörd efter tuffa passen att alla mina muskler är borta haha, de sover:)




kram

//cristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0