Boxningen Torsdag

passet gick super, fast det var friträning! tränaren var trött hahah!:) men det var inget som stoppade mig! vi körde säck, sen styrketräning, och på slutet körde jag sparring!
så det vart ett rätt intensivt pass!! med mycket svett och flås!:) haha svettet rann som ett vattenfall från min kropp!
men det är ju så det ska se ut, man ska ge 110% på alla passen!:) det är ända sättet att få resultat! av träningen!
så muppar som inte tränar ska från och med nästa år inte få träna med denna grupp!
det är jobbigt att ha folk där som bara lallar runt! kommer man ner dit den där träningstiden då är det för att man vill dö!!!
jag lackar när någon förstör träning! då får de hoppa in i ringen med mig efter passet! DÅ JÄVLAR!

ey en sak som är läskigt! och det är vädret , hur fan kunde det bli så jävla kallt så snabbt! det var ju knappt snö för 3 dagar sen och nu är det typ 50 cm snö ute! läskigt! och kallt som satan! fryser ju häcken av mig! och jävla SL lackar jag verkligen på! alla tågen idag var sena! fan! från kungsängen till kallhäll! brukar det ta 4 min , idag fick jag fan vänta 1½ timme på jävla tåget skulle komma!
och inga ersättningsbussar  kom heller! lackar... var så himla arg! sen så fråggade min vän.. han som sitter och stämplar där på tågen och han hade ju verkligen vaknat på fel sida! första han säger är JA MEN DÅ KAN NI JU GÅ!
då explodera jag! orkar inte berääta ... räcker med att jag skriver att jag explodera! de som känner mig vet hur jag blir när jag exploderar!

föresten gjorde jag det på boxningen idag med! killen som jag sparra... kom ut med blodigt ansikte!
tror jag slog över 6-8 slag sekunden!:) hehe
men det var ingen fara! han blir starkare!...:) härdad som jag brukar säga!

ska käka snart! tror det  är laxfilé med potatis!:) + att jag redan tagit proteindrinkar!!!


grabbarna kör sparring och på övre bilden kör tränaren:)(svart t-shirt) hahha han slog sönder killen:) haha



andré


biffarna!:) hehe


Jag! helt död!:) haha








kram
//Cristian

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hehe okej:) bra det iaf!

och ja jag började tidigt idag.

2009-12-17 @ 20:42:57
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0