Boxningaspasset!"

efter den långa o tuffa dagen på skolan! så drog jag hem vid 16:00! och som alla tisdagar fick jag stressa hem! och hade 30 min på mig att fixa träningssakerna+ gå på toa:) hehe och sticka! gillar verkligen inte stress! blir fett seg av det! pluss att igår på kvällen så kände jag att jag var täppt i näsan! och vart hängig! vet inte varför!
det är ju konstigt!
och idag så kliade det pytte lite i halsen! o så var jag täppt som fan:) hehe så idag på dagens super , o då menar jag super hårda pass! kände jag mig seg! som om det inte gick att presstera 100% , typ 97% av min prestationsförmåga  vart det idag!
Timo(tränaren) dödade oss verkligen på passet, vi körde mycket säck! och styrka:)
jag fick även med Camilo på träningen! 3:e gången jag lyckas!:) hehe han kämpade för livet! såg att det var skit jobbigt för han men han gjorde bra ifrån sig! så jag e rätt nöjd idag iallafall!:)
han var så död att han kände att ena ögat vred sig lite, kunde inte hålla blicken rakt!
sånt kan hända med folk som inte är van vid så intnsiva pass!
jag har känt så + värre- fått kramper på bröstet!
men men!

jag kunde fan inte ta bilder idag! för att min pappa byte igår minneskort på kameran! när vi var i Bålsta!
så den där andra kortet funkade inte! lackar! ville fota Camilo:) heheh han var så jävla död efter passet! jag var också död, men är van vid sånna här träningar så jag återhämtar mig snabbare!:)
jag sa till Camilo att han skulle äta en bra middag med bra kolhydrater för att tanka upp sig:)
och sen att han bara går o lägger sig! för han mådde inte så bra:) hehe



aja kram!

//cristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0