Boxning Torsdag!

Kl 5 så drog jag och träffade Vusal! och sen så träffade vi André! haha så tog vi bussen mot jakobsberg!!
passet idag var super hårt vi körde idag cirkelträning! samma som förra träningen fast mycket hårdare!
det var super intensivt!
alla vi kämpade som fan! jag tog i 100% och svettades som fan! det bara rann svett som en vattenfall!!!!!
haha
sen efter passet var man helt död! så jag gick fixade min drink! sen bytte om! tog lite bilder!
sen så drog vi mot stationen! för att ta tåget, men vi missade! den så vi tog buss 547!
det är fett kallt ute ju! fan hatar det här vädret! vill ha sol + värme!:) för att sola och bada!


Hemma precis innan jag stack för att möta Vusal!


Vusal+ André


jag + André


Hulken! haha så stor o stark!


Hulken + jag! haha min Army tröja!


Timo- Tränaren! haha det är han som dödar oss på passen!


hahah sexiga!





kram
bye
//Cristian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0