tja

Anonym om HEJ:

tja! Jag har en fråga om träning. är det för tidigt att börja träna på gym om man är fjorton år?

 

 

tja !! om det är för tidigt att börja gym när man är 14 år? Nej jag anser att det är bra ålder, men kör inte så jävla tungt! Eftersom du växer, jag började vid 11 år och började tidigt att köra tungt som fan! därför har jag kunnat bygga så ung men har krympt 5 cm, då ryggkotorna dragits ihop!

Men det skadar inte att träna: ) tvärtom du bildar en snygg grund i träningen: ) och sen när du är lite äldre så kommer du har jävligt lätt att bygga, saken är att när man är så ung så producerar kroppen så jävla mycket testosteron och tränar du så kan du bygga muskler lätt!

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej tack för hjälpen:D jag har en till fråga. jag har tittat lite på olika gym och det verkar vara typ 15 årsgräns att börja, är det 15 årsgräns där du tränar? :)

2010-05-27 @ 15:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0