HEJ

Sam om tjoo!:
skall ja köra whey-80 för att bli lite större?



JAG-

En sak måste du ha klart för dig och det är att bara för att du kör tillskott så betyder det inte att du kommer att bli stor ( muskulös) det är så mycket mer man måste göra för att få en bra resultat och börja bygga!

Dricker du sprit/alkohol så är det dags att sluta.

Röker du …. Så är det bara sluta

Äter du dåligt så är det dags att påbörja en ny liv stil med bra kostupplägg och en bra träningsupplägg.

Sover du  oregelbundet så är det dags att ta itu med det! Jävligt viktigt med vila.

Drick mycket vatten- gärna flera liter om dagen …. Vatten är anabolt för muskeltillväxten och förhindrar att katabol effekten  bryter ner musklerna.

 

Men om jag nu skulle välja mellan de två tillskotten så kör jag hellre W-100 då det är rent protein.

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: I dag blir det en tur till staffanstorp och sen troligen en sväng till Lund

2010-05-22 @ 14:15:33
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Sam

nej jag dricker inte alkohol och röker inte heller.



äter normalt men inte kebab/pizza



sover ligger på 50/50



men ja vill bli bredare än vad ja är just nu så därför tänkte ja ta whey-80 för de innehåller kolhydrater o så, korrekt?

2010-05-22 @ 23:22:31
Postat av: Anonym

tja! Jag har en fråga om träning. är det för tidigt att börja träna på gym om man är fjorton år?

2010-05-23 @ 17:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0