Tjooooooo_::)

TJA!!!

nu är det ett tag sen jag inte skrivit något, inte haft möjligheten att skaffa några bilder! tycker det är rätt trist att skriva utan att kunna lägga upp en eller flera bilder. Nu börjar också vädret bli mycket härligare!! och man ska passa på att njuta för sommaren är mycket kort hehe, jag har iallafall solat och promenerat en hel del : ) perfekt för dieten ju :) gick här om dagen från Högdalen där jag bor till fridhemsplan, bara promenaden tog 4 h lång + ett ryggpass som jag körde på Kungsholmen Friskis&Svettis! den dagen var jag 100% slut... kom hem och sov hela natten som en jätte latinobiff bäbis!
Dagen efter skulle jag köra ben på gymmet, men fyfan vad slut jag kände mig! trodde jag skulle svimma när som helst på passet hehehe fast jag käkar bra mm men kroppen var helt slut, orkade bara 190kg på benpressen, helt sjukt! så trött var jag-nästan pinsamt :)  men o andra sidan vet jag att jag tränade sjukt bra:) höhöhö



dienten har gått jätte bra fan jag är så jävla nöjd, och det blir bara bättre och bättre resultat.. men sakta men säkert, har på 6 månader tappat  10kg-11 kg och minskat underhudsfettet till 6 % från 9,43% så det går fint fram, har faktiskt inte tappat så mycket styrka och knappt muskelmassa, då jag gått ner så långsamt!
saken är att jag har testat en hel del olika dietprogram men den jag provat nu på sista tiden har varit den bästa... FÖR MIG!!!!! eftersom man ska må bra och inte dålig under en diet!



MAN KAN ALDRIG SÄGA ATT DEN DIETEN MAN GÖR FUNKAR PÅ NÅGON ANNAN! man måste prova sig fram sakta men säkert! innan jag började min diet så började jag 2 mån innan jag började att minska lite på kolhydratintaget och under 6 mån har jag inte käkat KOLHYDRATER SOM potatis, pasta ris, bröd-...... men bytt ut dem till så mycket olika grönsaker som möjligt och en massa frukt! käka hela tiden... som en dåre... lite dyrrt men för min del har det funkat fint!
en massa vatten också många liter per dag! samt allt protein jag kan få i mig!!! ALLT I FORM AV PROTEIN SOM KOMMER I MINA VÄGAR SLUKAR JAG !!! utan att tveka!

Men som sagt det här kanske inte funkar för dig! men du kan prova! men man ska tänka långsiktigt med en diet! annars lär resultatet bli 0.





Idag är det Lördag! och ska träna ett triceps pass! det var mer än en vecka sen tyck jag inte dödar triceps! så idag lär det bli en jävla tungt pass! därefter kanske dra och njuta av solen på nån park i
fridhemsplan! Idag lär jag träna på Friskis&Svettis! kungsholmen.








INNAN JAG BÖRJADE DIETA.




BILDERNA ÄR FRÅN NÅGRA VECKOR SEN .... HAR INGEN BILD PÅ HUR JAG SER UT JUST NU! MEN DET KOMMER SNART LOVAR JAG!
BÄTTRE RESULTAT HAR DET BLIVIT!
FINNS JU PÅ FACEBOOK : Cristian Quintero Rojas










Kram
//LatinoBiffen

passet i lördags!!!!!!!!!!! + dagens !!

Tja!!

Idag är det söndag och imorgon börjar dem vanliga rutinerna igen!! hehe jobbigt men ändå rätt skönt! vaknade klockan 10 idag , har inte sovit så skönt på länge men jag tror att det var för att jag körde ett sånt jävla hårt pass igår på SATS , Järfälla  tillasammans med pappa , Johan Biffen och Camilo den chilenska björnen:) höhöhö

Camilo körde tillsammans med pappa.. och Johan och jag körde så jävla hårt pass, vi dog och det brände som fan i axlarna! + så la vi in lite bröst i passet och jag kan lova att det rann floder från oss!! vi körde passet med knappt 30 sek vila emellan!

efter passet så bastade vi alla.. och sen så drog vi.. hehe Camilo följde med hem till mig faktiskt! vi käkade lite kycklingburgar kött + grönsaks wook typ!
sen vid 15:00 tiden drog hela familjen! vi lämnade camilo hemma hos sig och sen fortsatte mot viksjö.. min kusin Pepito fyllde 16 år! så vi firade honom!! :)



idag har jag tränat på friskis i kungsholmen! körde ett tungt ryggpass! fan är så jävla taggad på att växa och kunna tävla snart!!!!! men får nog bli om 1½ år - 2 år.. tror jag vet inte!!! måste känna mig redo också! 
Har också köpt flyg till colombia .. tillsammans med Leonardo:) ska bli roligt!! vi kanske också drar till kusten.. 4-5 dagar.. vi ska vara borta 1 månad:) jävla skönt
fira jul i Colombia! samt  träna som galningar!! jag ska de iallafall ...varje dag och växa som bara den!






dagens pass:
rygg!

1. Latsdrag mot bröst
2. Latsdrag bakom huvud
3. Rodd med smalt grepp
4. en handsrodd










Johan och jag - omklädningsrummet SATS , JÄRFÄLLA!










jaG ´+ CAMILO - chilenska björnen:) hehe









KRAM
//LatinoBiffen


RSS 2.0