hej

Sam om HEJ:

nej jag dricker inte alkohol och röker inte heller.

äter normalt men inte kebab/pizza

sover ligger på 50/50

men ja vill bli bredare än vad ja är just nu så därför tänkte ja ta whey-80 för de innehåller kolhydrater o så, korrekt?

 

 

 

JAG-  tja

 

A det är ju super att du lever ett sunt liv:) hehe det underlättar dig jävligt mycket om du nu vill bygga muskler.

Kör intensivt och variera mellan tungt och lite lättare, ibland mindre/fler reps mm! För att alltid chocka kroppen så kommer du få super bra resultat!

Man måste ha tålamod också, det kan ta jävligt långt tid att bygga för vissa! ( från person till person) men tappa aldrig tålamodet och sätt upp ditt mål!

Kör på det tillskottet om du vill … ja 80 har en viss mängd kolhydrater men det är bra ibland typ om du kör efter träningen:)

Så minskar du risk för nedbrytningen.

 

Men ha tålamod! Allt går bara man vill!

( Egen vilja) kom ihåg det!!!!!!!

 

Kör hårt!!

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: sam

Kan man inte köra Whey-80 både före och efter?

2010-05-25 @ 14:40:52
Postat av: Tommy

Sv: Just nu tränar jag inget alls faktiskt.

Väntar på att jag ska få göra gastroskopi och få besked på vad felet på min mage är, så ligger lågt med träningen ,men är ute och går mycket..

2010-05-25 @ 16:00:43
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Girly

Hihi:)

Men man måste få leva lite med.

Parta & äta gott.

Men är slut på att göra det varje dag nu:)

2010-05-25 @ 20:41:32
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0