måndag.

Tja! Har inte varit hemma dem här dagarna, gjort en del saker.. som jobb mm men även varit hemma hos min kompis Leonardo, och sen har jag ansökt till komvux på skanstull … ett naturvetenskapligt basår som börjar i Januari.

Idag ska jag till komvux i Järfälla och få dem att skriva på godkännande om att få plugga i annan kommun.

När det gäller träning så har jag tränat nästan varje dag med Leo.. så träningen gått super samt min diet, den har också gått skit bra har tappat 3-4 kg vätska, och ska dra ner på en del vätska till.

Höjde nu i helgen kolhydratintaget rejält, fick i mig rätt mycket.. för att fylla energi tanken i kroppen men nu ska jag fram till fredag ligga lågt igen, det är rätt tufft men man får kämpa lite för inget är gratis här i världen.

 

Ska träna idag också men vet inte om jag kör ett pass nu på förmiddag, beror på… annars kommer jag köra ett spinning pass 18:30 och efter det 55 minuters pass så ska jag köra ett framsida lår pass, kommer vara helt slut idag på natten men det är bra.. och jag hoppas jag ska kunna sova bra som en bäbis: ) hehe

 

Idag kommer det också gäster hem till oss, mamma har bjudit hem dem, men tror jag inte ens kommer att se dem då jag tränar mm och då brukar jag inte vara hemma så mycket, tror att jag också ska mata mina ormar idag, de verkar vara hungriga : ) haha som vanligt! följer efter handen… om jag inte aktar mig så hugger dem: )

Det var 9 dagar sen de fick mat, men för dem så käkar dem hela tiden: ) hehe

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Sam

Tjena!



Om man vill bli lite större i kroppsform kan man typ köpa någon slags "body mass" pulver om det finns skulle du kunna rekommendera någon? eller är det bara att man ska äta stora portioner med mat?



MVH

Sam Espinola

2010-11-08 @ 21:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0