tjoo

sam om onsdag:

är de bättre att träna naturligt än att dricka protein ?? vilket är bäst då?

och vilket protein skulle du rekommendera?

tack

 

 

 

JAG-  jag anser att tillskott är viktigt för mig, då jag måste få i mig en viss mängd kalorier mm/dag och jag hinner ibland inte laga käk då jag äter 10 måltider/dag då har jag tillskott som ersätter vissa av måltiderna! Man ska inte ersätta alla måltider med tillskott då kroppen har funktionen att bearbeta fast föda!

Men jo tillskott är super!!!

 

Sen finns det ju en hel del tillskott att välja emellan! Jag har ju testat många olika tillskott och jag kör mest rent protein.. ibland har jag snabba kolhydrater  i pulverform som jag kör efter vissa tuffa pass!

Det bästa är att prova sig fram!  Eftersom det finns vissa tillskott som magen inte pallar av!

Men leta efter rent protein. Såsom ägg protein , soya….

Sen om du vill öka i massa mm! Då får du leta efter någon gainer.. eller något med hög kalori halt! Jag kör ju för det mesta rent protein!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Låg och stekte i solen under lunchen:)



natti Girly

2010-05-21 @ 01:52:11
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Sam

okej men har två dum fråga,

1.vad är skillnaden mellan Whey 80 och Whey 100?



2.varför sägs Whey 100 vara bättre än 80?



Tack, MVH SAM

2010-05-21 @ 01:55:36
Postat av: Tommy

Sv: Vad härligt och vad kul!

Massa bilder från colombia väntar jag på att kunna se i bloggen sen då ;)

2010-05-21 @ 06:15:07
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0