Måndag--> Tisdag

                                      

Igår måndag körde jag endast bålträning, situps med vikt + crunches med rep!

Jävla bra träningspass då jag fick en massa träningsverk! Var dock stressad som fan då jag körde fotbollsträning med efter jobbet med arbetarkompisarna.

 

Idag tisdag då körde jag lite axel/ trapezius pass! ville ta in ett lite lättare pass! fast det vart ju inte så lätt precis då jag dödar mig själv!

Hehe

Det var jävligt mycket folk idag! + att jag fick köra passet själv! Det är rätt skönt!

En kul sak! Eftersom det är så varmt ute så har min fettförbränning ökat som fan! svettas hela jävla tiden! Vad jag än gör! Hehe lite jobbigt men ändå skönt! det är bra för min deff hehe

 

Ska lägga mig tidigt , då jag måste upp tidigt och dra till jobbet! Ska jobba till 12:00 sen måste jag till plugget fan!

Och efter det ska jag tillbaka till jobbet för senare på dagen ska vi ha våran första korpfotboll match mot finanskris! Tydligen! Hoppas vi vinner! Vi ska kötta sönder dem!

Hehe

Jag ska sikta mot smalbena! Och sparka av allas ben! Hehe

 

 

 

Dagens pass:

  1. Sittande axelrullningar med hantel
  2. Kappdrag på kabelmaskin
  3. Lyft framåt med vikt

 

 

 

Vart så jävla pumpad , tänkte ta en bild men batterierna var slut….. fan! har inte kunnat ta bilder från gymmet fan! …. Jobbigt men man får inte ta på SATS lokaler! Man behöver ett jävla tillstånd! Jobbigt!!

 

Jag ansökte men fick inte den! Så jävla fucking ruttet men men! Jag tar bilder i smyg hihihi!!

 

Imorgon efter fotbollen måste jag snabbt till gymmet ska pumpa sönder framsida lår! Kommer garanterad inte kunna gå efter all träning: )

 

 

 

 

Fick en fråga

: Tja jag har en liten fråga
om man tränar bröst, rygg, biceps o triceps är det dåligt?

 

 

 

JAG-  jag anser att du för många muskelgrupper! Själv skulle jag inte köra sådär! Eftersom jag vill bygga och bli Bodybuilder! Du skulle kunna köra bröst och armar  men då rygg är så många muskler och en stor del av kroppen så tycker jag du borde lägga ryggen ensamt på schemat!

Då kan du också prestera och koncentrera dig 100% på  den delen av kroppen du ska pumpa!!!

 

Kör hårt

 









Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Sam

tja igen angående om "bröst, rygg, biceps o triceps" frågade en snubbe i gymmet samma sak ja frågar dej. Han bara aa de går bara man vilar upp till 3-4dagar. är det sant?



men vad händer om man kör bröst, rygg, biceps och triceps på en måndag. Och sen på torsdag så kör man bröst,axlar, biceps o triceps



och på lördag axlar o rygg.?



tack, mvh.sam

2010-05-19 @ 02:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0