Tisdag



Mitt nya träningsschema

 

(Vecka 1)

 

dag 1: Biceps brachii

dag 2: Rygg

dag 3: Bröst

dag 4: Främre lår

dag 5: Bakre lår + Vader

dag 6: Axlar

dag 7: Triceps brachii

 

 

(Vecka 2)

 

dag 1: Rygg

dag 2: Biceps brachii

dag 3: Triceps brachii

dag 4: Bröst

dag 5: Axlar

dag 6: Främre lår

dag 7: Bakre lår + Vader

 

 

(Vecka 3)

 

dag 1: Rygg

dag 2: Mage + Midja

dag 3: Trapezuis (Kappmuskel)

dag 4: Främre lår

dag 5: Bakre lår + Vader

dag 6: Axlar

dag 7: Bröst

 

 

Det här träningsschemat är det jag följer just un, på mig funkar det super, har ökat 6 kg muskler sen jag la upp det här schemat. Men visst jag kämpar varje pass, målet på varje pass är att spräcka sönder musklen.: ) hehe

 

Idag var jag på plugget och sen efter drog jag till gymmet och körde ett Triceps pass! körde idag samtidigt som Martin, en vän som jag hjälper, han har får super bra resultat sen han började träna hårt som fan! hehe han frågade om han fick följa mitt träningsschema , för min del är det inga problem så han har kört nu ett tag på schemat och verkar mycket nöjd, han är 1 dag efter mig så  :) hehe

 

Imorgon ska jag vara ledig måste börja samla ihop skolböcker som ligger över allt i huset., ska också träffa han jag jobbar som kontaktperson och efter det så ska jag dra och köra ett gympass! Ska döda mig! Blir bröst imorgon:) hehe

 







normallt under mina diet perioder så kan en veckas kostupplägg se ut såhär, just nu kör jag lite mer extremt eftersom jag måste ha så bra kropp som möjligt till den 22 juni:) hehe då jag reser:)




frukost: Havregryn/ ägg

Mellanmål: protein shake

Lunch: Kycklingfilé/lax

Mellanmål: Protein shake

Extra mål: Keso

Middag: någon form av kött + snabba kolhydrater

Mellanmål: Proteinshake

Kvällsmål: Keso/kessella/ proteinshake


________________________________________________________________




Dagens pass:

 

Triceps brachii

 

  1. Pushdowns med rep
  2. Pushdowns med stång
  3. Triceps press över huvud med hantel

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Sam

Tja, Vilket whey 80 rekommenderar du? finns de inte olika?



blir förvirrad med sånt

2010-06-01 @ 19:52:33
Postat av: Tommy

Sv: Det är bra!



Nej hon tävlar inte själv, men målet är väl kanske att hon ska börja tävla! Hon åker dock med och ser på tävlingar då hon har tjejkompisar och killkompisar som tävlar , hon tränar på atletic här i Malmö!

2010-06-01 @ 20:05:43
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: Nej hon har inte blogg..

2010-06-01 @ 20:55:53
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Girly

tack för kost råden:)

Jätte snällt.



ger du personlig träning också hihi ;P

Kisses Girly

2010-06-03 @ 12:05:00
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Sam

Tja igen =P, kanske de börjar bli lite tjatigt, men iaf har två frågor, de spelar väl ingen roll om man tränar musklerna 1 gg än 2gg?



är schema 1 bättre än 2:an, eller kanske det spelar ingen roll ?



Schema 1.

Måndag: Bröst, Triceps o mage



Tisdag: Ben, mage, kondition



Onsdag: Axlar, Biceps o mage



Torsdag: Rygg



Fredag: Ben, mage, kondition



Lördag: VILA



Söndag: kondition



Schema .2



Måndag: Bröst, rygg, biceps, triceps



Tisdag: Ben,främrelår, vader, mage



Onsdag: Kondition



Torsdag: Bröst, axlar, biceps, triceps



Fredag: Ben, baksida lår, vader, mage



Lördag: Axlar, rygg



Söndag: kondition

2010-06-07 @ 03:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0