Gympass med Palin pojken! (Tisdag!)

Asså ni vet inte hur min morgon var idag, så jävla keff! Hade satt väckarklockan på 06:00 och den ringde såklart inte! Eller så gjorde den det, fast jag inte hörde den , men det är typ omöjligt! Jag lovar att när den där klockan börjar så väcks hela huset ! låter som fan! Det är en så där gammal klocka, en hammare som slår på två st. klockor! Eller vad det nu heter: )

Sen fick jag springa in i duschen, fixa mig, och springa mot tåget, brukar ta bussen men missade den idag, och jag har inte gått till stationen på veckor! Hahaha så det var fett jobbigt, + med min 100kg tunga väska! : ) hann i tid till plugget i alla fall , det är det viktigaste, men fick offra frukosten, och det är inte något jag gör med flit, älskar min frukost! : (

 

Efter skolan , så ville Niklas Palin( en vän till mig) följa med mig till SATS(järfälla) och köra ett pass med mig! Väldigt kul faktiskt ! passet var kanon! Han är skit duktig och kämpar verkligen! Han har blivit rätt biff sen han började och det var inte så lång tid sen!

Duktigt!

Rygg passet som vi körde idag, fyfan.. var nice, som vanligt är det 100% prestation! Inge tjattrande utan koncentrerad på de vi gör!

Okiii vi skrattade ändå , det är ju roligt när man kan hjälpa varandra. Och kämpa!

 

 

 

 

Rygg pass:

 

  1. Rodd i Kabelmaskin
  2. Latsdrag till bröst
  3. Latsdrag bakom huvud
  4. Latsdrag med smalt grepp
  5. Rodd i kabelmaskin med bred hållning
  6. Pulldowns
  7. Marklyft
  8. Chins

 

 

 

 

 

Som ni ser så är det är jävla intensivt pass! jag lovar att man är så jävla slut efter passet, fast med en god självförtroende för att ha presterat så bra! Det är nog ryggpassen jag tycker är jobbigast när jag kör själv ibland, för då kan jag inte ta i de där sista ! när man är död, då blir det nog en 98% prestation! Men när jag kör som idag, när någon vill köra tillsammans med mig! Eller jag tränar med någon vän! Så jävlar , hela passet 100- 110% haha styrka! !!! hahah

Så fort vi var klara så visade jag Palin hur man stretchar musklerna mellan skulderbladen! Han har lite ont där.

Han verkade gilla stretchningen så det är bra:)

Sen så gick vi ner mot omklädningsrummen och så packade jag för att dra mig hemåt, fixade min proteindrink! Medans Niklas Palin drog in och basta! Fan vill också basta! Haha

Imorgon ska jag basta!: ) skönt fan , inte gjort det på över 1 år nu! :)

 



Niklas Palin :)


Jag!


Palin pojken!



Jag!!


:)



Jag!!


Palin + jag! hehe biffarna!








 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Erik

Haha Palin din lilla tjockis!! xD

2010-01-12 @ 22:37:54
Postat av: Chris

Varför kör du marklyft och chins som sista övning när det är de överlägset jobbigaste övingarna?

2010-01-14 @ 17:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0