Lördag

I fredags så drog jag till min kompis i högdalen, vi tänkte träna men tog det lugnt iallafall och så drog vi och grillade, det var ju så fint väder att vi var bara tvungna att passa på och njuta av den, kolla idag bara, jävla regnväder ute, hoppas bara det inte spöregnar! Tidigt idag drog jag från Högdalen och var på gymmet i Jakobsberg tidigt, där jag körde samtidigt som Biffen Johan! Fan va kul att se honom ….det var länge sen! Han har deffat ner sig totalt, STORT GRATTIS TILL HONOM! Ska fota nästa gång jag ser han så ni kan få se! Jag vet hur mycket han har kämpat och hur länge han har hållit på för att nå resultatet han har just NU!

Nu gäller det bara att han håller sig så och inte slarvar: )

Själv körde jag framsida lår idag, det känns så skönt att vara hemma igen och kunna träna som jag vill! Kan inte beskriva hur glad jag är: ) men har en del nu att ta igen! Måste också bli ner deffad! Vart så tjockis i Colombia! Men nu jävlar! Fan vart taggad när jag såg Johan idag! hehe

Så hade jag också blivit om jag inte hade rest bort och om de där borta i Colombia inte åt så dåligt. Gjort är gjort men nu jävlar!

Det första vi gjorde idag var cardio ( intervall träning) sen efter körde jag mitt pass och han sitt pass! och när vi var klara så körde vi Cardio igen och därefter bastu: )

Hehe

 

Är skit seg just nu! har ju inte bastat på länge.. inte ordentligt som idag i alla fall, och så fort jag kom hem så käkade jag kött + vindruvor och lite ost.

Ska få i mig rent protein vid 18:00 tiden…sen får vi se vad jag stoppar i mig senare!

 




Dagens pass:

 

Framsida lår( Quadriceps femoris)

 

  1. knäböjd med fötter tätt ihop
  2. Benspark

 

 

 

Imorgon måste jag i alla fall till gymmet och köra resten av bena + massa cardio träning… men vet inte vad jag ska köra senare idag, finns inget att göra är så trött.. men kanske drar jag ut och går en promenad på kvällen, bra kaloribränning : ) måste tänka positiv med all forms träning fast jag e helt slut just nu!

 

 

Lackar att datan inte läser av minnet till kameran! Vill lägga in bilder!!

 

 

 

 

Kram

//LatinoBiffen


Kommentarer
Postat av: Girly

Hejsan allt bra.

hinner inte träna bara jobbar & sliter

2010-08-07 @ 16:22:08
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: ante

tjenare intressant blogg! tänkte kolla vilken som e den bästa produkten för återhämtning under natten så att kroppen får det man behöver när man tränar ganska hårt och kroppen behöver vila.. vad ska man inta innan man sover så kroppen blir nöjd :) ?

2010-08-07 @ 18:37:00
Postat av: Anonym

tjena:) tänkte fråga en grej, vad är den bästa träningen för att bränna fett på kroppen?:)

2010-08-07 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0